HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Deml, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 99 s.

Cover

LEADER 01518ntm a22004337u 4500
001 zp65511
041 |a cze 
100 1 |a Deml, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty 
246 |a HbbTV as an Alternative to TV Advertising for Medium-sized Clients 
260 |c 2023 
300 |a 99 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a hbbtv 
653 |a hybrid 
653 |a červené tlačítko 
653 |a televizní reklama 
653 |a reklamní spot 
653 |a televizní spot 
653 |a brandová kampaň 
653 |a výkonnostní kampaň 
653 |a hbbtv 
653 |a hybrid 
653 |a red button 
653 |a TV commercial 
653 |a commercial spot 
653 |a TV spot 
653 |a brand campaign 
653 |a performance campaign 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53101  |y Plný text v Digitální knihovně UTB