Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tkáčiková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
trh
Physical Description: 91 s., 5 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01569ntm a22004217u 4500
001 zp6543
041 |a cze 
100 1 |a Tkáčiková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení systému aktivního prodeje u společnosti Auto Hégr, a.s. 
246 |a A Project for Implementing a System of Active Sales at Auto Hégr, a.s. 
260 |c 2007 
300 |a 91 s., 5 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 
653 |a Přímý prodej 
653 |a aktivní prodej 
653 |a prodejní síly 
653 |a trh 
653 |a ofenzivní zpracování trhu 
653 |a akvizice 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Direct sales 
653 |a active sales 
653 |a sales strengths 
653 |a aggressive market treatment 
653 |a acquisition 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2485  |y Plný text v Digitální knihovně UTB