Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a.s. využitím nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sabadková, Agáta (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 76 s., 4 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01408ntm a22003257u 4500
001 zp6536
041 |a cze 
100 1 |a Sabadková, Agáta  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TRENS, a.s. využitím nástrojů marketingového mixu 
246 |a The project of competitivenes increasing of TRENS, Inc. by using marketing-management tools. 
260 |c 2007 
300 |a 76 s., 4 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingové riadenie 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketing mixing marketing communication 
653 |a marketing kontrol 
653 |a SWOT analyses 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2975  |y Plný text v Digitální knihovně UTB