Dohledový systém pro sledování stavu požadavků v různých ServiceDesk systémech

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Baumgartner, Martin (Dissertant)
Other Authors: Jašek, Roman (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 59 s.

Cover

LEADER 01387ntm a22003617u 4500
001 zp65274
041 |a cze 
100 1 |a Baumgartner, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Dohledový systém pro sledování stavu požadavků v různých ServiceDesk systémech 
246 |a Supervision System for Monitoring the Status of Requests in Various ServiceDesk Systems 
260 |c 2023 
300 |a 59 s. 
500 |a Studijní obor: Informační a řídicí technologie 
500 |a Studijní obor: Information and Control Technologies 
500 |a Ústav: Ústav automatizace a řídicí techniky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a ServiceDesk 
653 |a Business Intelligence 
653 |a Power BI 
653 |a Power Query 
653 |a analýza dat 
653 |a ServiceDesk 
653 |a Business Intelligence 
653 |a Power BI 
653 |a Power Query 
653 |a data analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jašek, Roman  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53471  |y Plný text v Digitální knihovně UTB