Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tesarčíková, Karolína (Dissertant)
Other Authors: Vydrová, Janka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 127 s. (189 524 znaků)

Cover

LEADER 01434ntm a22003617u 4500
001 zp65187
041 |a cze 
100 1 |a Tesarčíková, Karolína  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingových komunikačních kanálů vybrané firmy 
246 |a Project of Improving Marketing Communication Channels of a Selected Company 
260 |c 2024 
300 |a 127 s. (189 524 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a analýza 
653 |a projekt marketingové komunikace 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Marketing Communication Tools 
653 |a Analysis 
653 |a Marketing Communication Project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vydrová, Janka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55609  |y Plný text v Digitální knihovně UTB