Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fránková, Ema (Dissertant)
Other Authors: Novák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 84 s.

Cover

LEADER 01529ntm a22003857u 4500
001 zp65128
041 |a cze 
100 1 |a Fránková, Ema  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy 
246 |a Project for Setting up the Marketing Strategy and Management System of a Newly Established Company 
260 |c 2024 
300 |a 84 s. 
500 |a Studijní obor: Design management 
500 |a Studijní obor: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a podnikání 
653 |a podnikatelsky plán 
653 |a marketingová strategie 
653 |a vnitřní a vnější prostředí podniku 
653 |a strategické řízení podniku 
653 |a finanční analyza 
653 |a entrepreneurship 
653 |a business plan 
653 |a marketing strategy 
653 |a internal and external business environment 
653 |a strategic management 
653 |a financial analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Novák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56300  |y Plný text v Digitální knihovně UTB