Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dušková, Miriam (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 131 s. (181 575 znaků)

Cover

LEADER 01470ntm a22004097u 4500
001 zp65119
041 |a cze 
100 1 |a Dušková, Miriam  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy 
246 |a Visual Identity and Marketing Communication Project of the Selected Company 
260 |c 2024 
300 |a 131 s. (181 575 znaků) 
500 |a Studijní obor: Design management 
500 |a Studijní obor: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a vizuální identita 
653 |a branding 
653 |a analýza 
653 |a vinotéka 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a communication mix 
653 |a visual identity 
653 |a branding 
653 |a analysis 
653 |a wine shop 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54700  |y Plný text v Digitální knihovně UTB