Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rapantová, Magdalena (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 112 s.

Cover

LEADER 02029ntm a22005177u 4500
001 zp6511
041 |a cze 
100 1 |a Rapantová, Magdalena  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO 
246 |a The project of marketing strategy for implementation of renewable energy resources on the territory of city of Zlin on the basis of the programme CONCERTO. 
260 |c 2007 
300 |a 112 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 
653 |a městský marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a projekt "Energy in Minds!" 
653 |a "Mysleme na energii!" 
653 |a SWOT analýza 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a primární výzkum 
653 |a sekundární výzkum 
653 |a obnovitelné zdroje energie 
653 |a úspory energie 
653 |a město Zlín 
653 |a city marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a project "Energy in Minds!" 
653 |a SWOT analysis 
653 |a marketing research 
653 |a primary research 
653 |a secondary research 
653 |a renewable energy sources 
653 |a energy savings 
653 |a City of Zlin 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3183  |y Plný text v Digitální knihovně UTB