Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanáčková, Dominika (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 99 s. (153 482)

Cover

LEADER 01313ntm a22003377u 4500
001 zp65095
041 |a cze 
100 1 |a Hanáčková, Dominika  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod 
246 |a Project for Improvement of Marketing Communication in the Municipality of Uherský Brod 
260 |c 2023 
300 |a 99 s. (153 482) 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketing obce 
653 |a marketingový mix 
653 |a obec 
653 |a marketing communication 
653 |a community marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a municipality 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53601  |y Plný text v Digitální knihovně UTB