Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Volná, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 110 s.

Cover

LEADER 01481ntm a22003857u 4500
001 zp65082
041 |a cze 
100 1 |a Volná, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraných kamenných prodejen firmy ETA a.s. 
246 |a A Project to Improve Marketing Communication of Selected Brick-and-Mortar Stores of the Company ETA a.s. 
260 |c 2023 
300 |a 110 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a mystery shopping 
653 |a projekt 
653 |a analýza 
653 |a zúčastněné pozorování 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Marketing Research 
653 |a Mystery Shopping 
653 |a Project 
653 |a Analysis 
653 |a Participant Observations 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53598  |y Plný text v Digitální knihovně UTB