Projekt podpory prodeje v oblati hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Bošanská, Marcela (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2007
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description85 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp6508
041 |a cze 
100 1 |a Bošanská, Marcela  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt podpory prodeje v oblati hypotečních úvěrů v pobočce České spořitelny, a.s. v Břeclavi 
246 |a The project about sales promotions in a sphere of mortgage credits in the branch of Česká spořitelna a.s. in Břeclav 
260 |c 2007 
300 |a 85 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 
653 |a Podstata marketingu 
653 |a marketing služeb 
653 |a komunikační mix 
653 |a kupní rozhodovací proces ve službách 
653 |a podpora prodeje 
653 |a swot analýza 
653 |a analýza nákladů a rizik 
653 |a Whatness of marketing 
653 |a Marketing of services 
653 |a Communication mix 
653 |a Purchasing decision process in services 
653 |a Sales promotions 
653 |a Swot analysis 
653 |a Analysis of costs and risks 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3816  |y Plný text v Digitální knihovně UTB