Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sillova, Jana (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 109 s. (158 550 znakov)

Cover

LEADER 01359ntm a22003377u 4500
001 zp65079
041 |a cze 
100 1 |a Sillova, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti 
246 |a A Project of Creating an Online Marketing Communication in the Selected Company 
260 |c 2023 
300 |a 109 s. (158 550 znakov) 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketing 
653 |a online marketingová komunikácia 
653 |a sociálne siete 
653 |a marketingové analýzy 
653 |a online marketing 
653 |a online marketing communication 
653 |a social networks 
653 |a marketing analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53514  |y Plný text v Digitální knihovně UTB