Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krčková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Bejtkovský, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 112 s.

Cover

LEADER 01360ntm a22003617u 4500
001 zp65074
041 |a cze 
100 1 |a Krčková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace vybraného vinařství 
246 |a A Project for Improving the Marketing Communication of a Selected Winery 
260 |c 2024 
300 |a 112 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a online marketing 
653 |a vinařství 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Online Marketing 
653 |a Winery 
653 |a Marketing Research 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Bejtkovský, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55476  |y Plný text v Digitální knihovně UTB