Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bastlová, Klára (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 137 s. (208 838 znaků)

Cover

LEADER 01523ntm a22003857u 4500
001 zp65065
041 |a cze 
100 1 |a Bastlová, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA 
246 |a Marketing Communication Project for the Opening Event of the Cultural and Social Centre FABRIKA 
260 |c 2023 
300 |a 137 s. (208 838 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing management 
500 |a Studijní obor: Marketing Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a event 
653 |a event marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a obchodní centrum 
653 |a kulturní a společenské centrum Fabrika 
653 |a event 
653 |a event marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a communication mix 
653 |a business centre 
653 |a cultural and social centre Fabrika 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53357  |y Plný text v Digitální knihovně UTB