|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp65052 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Valkovičová, Vanessa
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Připravenost romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů
|
| 246 |
|
|
|a Readiness of Roma Children for Basic Education from the Perspective of Teachers
|
| 260 |
|
|
|c 2023
|
| 300 |
|
|
|a 80 stran
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Romské děti
|
| 653 |
|
|
|a základní vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a připravenost
|
| 653 |
|
|
|a učitelé
|
| 653 |
|
|
|a nedostatky
|
| 653 |
|
|
|a systémová opatření
|
| 653 |
|
|
|a integrace
|
| 653 |
|
|
|a předškolní vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a individuální vzdělávací plány
|
| 653 |
|
|
|a inkluzivní školní prostředí
|
| 653 |
|
|
|a Roma children
|
| 653 |
|
|
|a primary education
|
| 653 |
|
|
|a readiness
|
| 653 |
|
|
|a teachers
|
| 653 |
|
|
|a deficiencies
|
| 653 |
|
|
|a systemic measures
|
| 653 |
|
|
|a integration
|
| 653 |
|
|
|a preschool education
|
| 653 |
|
|
|a individual education plans
|
| 653 |
|
|
|a inclusive school environment
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Staňková, Iva
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/53060
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|