Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp65052
041 |a cze 
100 1 |a Valkovičová, Vanessa  |4 dis 
245 1 0 |a Připravenost romských dětí na základní vzdělávání z perspektivy učitelů 
246 |a Readiness of Roma Children for Basic Education from the Perspective of Teachers 
260 |c 2023 
300 |a 80 stran 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Romské děti 
653 |a základní vzdělávání 
653 |a připravenost 
653 |a učitelé 
653 |a nedostatky 
653 |a systémová opatření 
653 |a integrace 
653 |a předškolní vzdělávání 
653 |a individuální vzdělávací plány 
653 |a inkluzivní školní prostředí 
653 |a Roma children 
653 |a primary education 
653 |a readiness 
653 |a teachers 
653 |a deficiencies 
653 |a systemic measures 
653 |a integration 
653 |a preschool education 
653 |a individual education plans 
653 |a inclusive school environment 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Staňková, Iva  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53060  |y Plný text v Digitální knihovně UTB