Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Barošová, Bronislava (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 100 s.

Cover

LEADER 01605ntm a22004457u 4500
001 zp6505
041 |a cze 
100 1 |a Barošová, Bronislava  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu CZECH MEDICAL firmy ARABESQUE s.r.o. 
246 |a The project of the marketing plan of the company ARABESQUE Ltd. 
260 |c 2007 
300 |a 100 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2037 
653 |a marketingový plán 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a SWOT analýza 
653 |a výrobek 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a marketing služeb 
653 |a přímý marketing 
653 |a marketing plan 
653 |a Porter's five competitive forces 
653 |a SWOT analysis 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a place 
653 |a pro-motion 
653 |a marketing of services 
653 |a direkt marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3010  |y Plný text v Digitální knihovně UTB