Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dostál, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Ševčíková, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 57 s, 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01497ntm a22004097u 4500
001 zp6491
041 |a cze 
100 1 |a Dostál, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing ve fázi zavádění výrobků na trh ve firmě TrueSport 
246 |a Marketing in a phase of implementing products of TrueSport Company on the market 
260 |c 2007 
300 |a 57 s, 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a tržní segmenty 
653 |a konkurence 
653 |a SWOT analýza 
653 |a BCG analýza 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Market Environment 
653 |a Competition 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a BCG Analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Ševčíková, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4774  |y Plný text v Digitální knihovně UTB