|
|
|
|
LEADER |
01779ntm a22004577u 4500 |
001 |
zp64871 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Tychlerová, Nikola
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Profesní hranice ve vztahu vychovatele dětského domova a klienta
|
246 |
|
|
|a Professional Boundaries in the Relationship Between an Educator of a Children's Home and a Client
|
260 |
|
|
|c 2023
|
300 |
|
|
|a 64 s. (100 706 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a profesní hranice
|
653 |
|
|
|a profese vychovatele
|
653 |
|
|
|a ústavní výchova
|
653 |
|
|
|a dětské domovy
|
653 |
|
|
|a hranice ve vztahu s dětskými klienty
|
653 |
|
|
|a zanedbávané dítě
|
653 |
|
|
|a individuální přístup k dítěti
|
653 |
|
|
|a vztah k dítěti
|
653 |
|
|
|a prevence syndromu vyhoření
|
653 |
|
|
|a professional boundaries
|
653 |
|
|
|a educator profession
|
653 |
|
|
|a institutional education
|
653 |
|
|
|a children's homes
|
653 |
|
|
|a boundaries in the relationship with child clients
|
653 |
|
|
|a neglected child
|
653 |
|
|
|a individual approach to the child
|
653 |
|
|
|a relationship with the child
|
653 |
|
|
|a prevention of burnout syndrome
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Hrnčiříková, Zuzana
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/52966
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|