Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zajacová, Simona (Dissertant)
Other Authors: Sasínková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 998s (16203 znaků)

Cover

LEADER 01426ntm a22003977u 4500
001 zp64700
041 |a cze 
100 1 |a Zajacová, Simona  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci 
246 |a Implementation of Digital Marketing in a Selected Gynaecological Outpatient Clinic 
260 |c 2023 
300 |a 998s (16203 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management ve zdravotnictví 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internetový marketing 
653 |a digitální marketing 
653 |a GoogleAds 
653 |a Facebook 
653 |a gynekologie 
653 |a ambulance 
653 |a zdravotnictví 
653 |a Internet marketing 
653 |a digital marketing 
653 |a Google Ads 
653 |a Facebook 
653 |a gynecology 
653 |a ambulance 
653 |a healthcare 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Sasínková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53825  |y Plný text v Digitální knihovně UTB