Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bučková, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 77 s.

Cover

LEADER 01405ntm a22003737u 4500
001 zp64507
041 |a cze 
100 1 |a Bučková, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga 
246 |a Inclusion in Preschool Education from the Perspective of Teachers and Teaching Assistants 
260 |c 2023 
300 |a 77 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a inkluzivní vzdělávání 
653 |a učitel 
653 |a asistent pedagoga 
653 |a mateřská škola 
653 |a intaktní dítě 
653 |a dítě se speciálně vzdělávacími potřebami 
653 |a inclusive education 
653 |a teacher 
653 |a teaching assistant 
653 |a kindergarten 
653 |a intact child 
653 |a child with special educational needs 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52677  |y Plný text v Digitální knihovně UTB