|
|
|
|
LEADER |
01123ntm a22003017u 4500 |
001 |
zp64411 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Machová, Kateřina
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Role asistenta pedagoga v procesu edukace žáka s ADHD
|
246 |
|
|
|a The Role of a Teaching Assistant in the Process of Educating Pupils with ADHD
|
260 |
|
|
|c 2023
|
300 |
|
|
|a 85 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a asistent pedagoga
|
653 |
|
|
|a ADHD
|
653 |
|
|
|a edukace žáků s ADHD
|
653 |
|
|
|a teaching assistant
|
653 |
|
|
|a ADHD
|
653 |
|
|
|a education of students with ADHD
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Staňková, Iva
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/52647
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|