Využití storytellingu k obohacení herních charakterů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Medveď, Petr (Dissertant)
Other Authors: Duchek, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 67 s.

Cover

LEADER 01427ntm a22004097u 4500
001 zp64350
041 |a cze 
100 1 |a Medveď, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Využití storytellingu k obohacení herních charakterů 
246 |a Storytelling in Videogames with Help of Character Design 
260 |c 2023 
300 |a 67 s. 
500 |a Studijní obor: Game Design 
500 |a Studijní obor: Game Design 
500 |a Ústav: Game Design 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a design postav 
653 |a prezentace charakterů 
653 |a vyprávění příběhů 
653 |a postavy ve hrách 
653 |a herní design 
653 |a ilustrace 
653 |a herní atmosféra 
653 |a character design 
653 |a character presentation 
653 |a storytelling 
653 |a characters in games 
653 |a game design 
653 |a illustration 
653 |a game atmosphere 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Duchek, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54525  |y Plný text v Digitální knihovně UTB