Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Marková, Monika (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 79 s. (118 485 znaků)

Cover

LEADER 01418ntm a22003617u 4500
001 zp64141
041 |a cze 
100 1 |a Marková, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti 
246 |a The Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes in Selected Company 
260 |c 2023 
300 |a 79 s. (118 485 znaků) 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sociální sítě 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Webové stránky 
653 |a Online marketing 
653 |a Social Networks 
653 |a Facebook 
653 |a Instagram 
653 |a Websites 
653 |a Online Marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54099  |y Plný text v Digitální knihovně UTB