Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Húšť, Filip (Dissertant)
Other Authors Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2023
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description74 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp64076
041 |a cze 
100 1 |a Húšť, Filip  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců 
246 |a Analysis of Using Zlín Film Festival for Brand Building of Kovárna VIVA a.s. and Recruitment of Employees 
260 |c 2023 
300 |a 74 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a budování značky zaměstnavatele 
653 |a public relations 
653 |a komunikace 
653 |a analýza 
653 |a sponzoring 
653 |a employer branding 
653 |a public relations 
653 |a communication 
653 |a analysis 
653 |a sponsoring 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53968  |y Plný text v Digitální knihovně UTB