Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Němeček, Martin (Dissertant)
Other Authors: Gazdoš, František (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01260ntm a22003377u 4500
001 zp64069
041 |a cze 
100 1 |a Němeček, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity 
246 |a Game AI Analysis with Implementation in the Unity Game Engine 
260 |c 2023 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a herní AI 
653 |a konečný automat 
653 |a behaviorální strom 
653 |a Unity engine 
653 |a game AI 
653 |a finite state machine 
653 |a behavioral tree 
653 |a Unity engine 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gazdoš, František  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53944  |y Plný text v Digitální knihovně UTB