catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Vytvoření nástroje pro generov...
Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Mikeska, Mikuláš
(Dissertant)
Other Authors:
Vogeltanz, Tomáš
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2023
Subjects:
Unity
generování ostrovů
šum
zobrazení pouze viditelných částí
island generation
noise
display only visible parts
bakalářská práce
Physical Description:
71 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Unity artificial intelligence programming : Add powerful, believable, and fun AI entities in your game with the power of Unity
by: Aversa, Davide,
Published: (2022)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Šumové charakteristiky pasivních elektronických komponent
by: Lefler, Lubomír
Published: (2010)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
1. Teoretická část: Alternativní způsoby záznamu fotografického obrazu 2. Praktická část: a) Maximální trvanlivost b) Spotřebujte do
by: Skrášek, Jan
Published: (2011)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity
by: Němeček, Martin
Published: (2023)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Mastering Game Design with Unity 2021.
by: Tykoski, Scott.
Published: (2023)
×
Loading...