Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ečer, David (Dissertant)
Other Authors: Vydrová, Janka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01537ntm a22004097u 4500
001 zp64041
041 |a cze 
100 1 |a Ečer, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh 
246 |a Analysis of Marketing Communication in a Selected Company During Expansion to a Foreign Market 
260 |c 2023 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a PEST 
653 |a mezinárodní marketingová komunikace 
653 |a strategie 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a SWOT 
653 |a digitální marketing 
653 |a marketing 
653 |a PEST 
653 |a international marketing communication 
653 |a strategy 
653 |a marketing communication 
653 |a SWOT 
653 |a digital marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vydrová, Janka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54112  |y Plný text v Digitální knihovně UTB