Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chrenčíková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Ulrich, Adam (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
C#
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01210ntm a22003377u 4500
001 zp63982
041 |a cze 
100 1 |a Chrenčíková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity 
246 |a Digitization of a Gamebook using the Unity Tool 
260 |c 2023 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Unity 
653 |a C# 
653 |a Umělá inteligence 
653 |a Textové hry 
653 |a Unity 
653 |a C# 
653 |a Artificial Intelligence 
653 |a Gamebook 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Ulrich, Adam  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53941  |y Plný text v Digitální knihovně UTB