Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Slyšková, Natália (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
B2B
Physical Description: 63 s., 6 s. příloh.

Cover

LEADER 01353ntm a22003617u 4500
001 zp6397
041 |a cze 
100 1 |a Slyšková, Natália  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace B2B ve firmě Hydac, s.r.o. 
246 |a Marketing Communication B2B in company Hydac, s.r.o. 
260 |c 2007 
300 |a 63 s., 6 s. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 
653 |a Marketing 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a Trh organizací 
653 |a B2B 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Market of Organizations 
653 |a B2B 
653 |a SWOT Analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3014  |y Plný text v Digitální knihovně UTB