Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čevelová, Denisa (Dissertant)
Other Authors: Horáková, Monika (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 80 s.

Cover

LEADER 01475ntm a22003857u 4500
001 zp63921
041 |a cze 
100 1 |a Čevelová, Denisa  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy 
246 |a Marketing Analysis of the Market Environment for Potential Entry into Foreign Markets 
260 |c 2023 
300 |a 80 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav ekonomie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a mezinárodní marketing 
653 |a PESTLE analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a mezinárodní strategie 
653 |a zahraniční trh 
653 |a international marketing 
653 |a PESTLE analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a benchmarking 
653 |a international strategy 
653 |a foreign market 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Horáková, Monika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53990  |y Plný text v Digitální knihovně UTB