Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rytířová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 68 s.

Cover

LEADER 01389ntm a22003617u 4500
001 zp63875
041 |a cze 
100 1 |a Rytířová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu 
246 |a Analysis of Factors Affecting Customer Behaviour when Buying Clothes on the Internet 
260 |c 2023 
300 |a 68 s. 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nákupní chování 
653 |a zákazník 
653 |a e-shop 
653 |a e-commerce 
653 |a online nákup oblečení 
653 |a shopping behaviour 
653 |a customer 
653 |a e-shop 
653 |a e-commerce 
653 |a online clothes shopping 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54196  |y Plný text v Digitální knihovně UTB