Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hlaváčová, Jana (Dissertant)
Other Authors: Slinták, Karel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 77 s. (106 621 znaků)

Cover

LEADER 01353ntm a22003617u 4500
001 zp63858
041 |a cze 
100 1 |a Hlaváčová, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu 
246 |a Analysis of Factors that Affects Customer´s Behaviour on the Internet 
260 |c 2023 
300 |a 77 s. (106 621 znaků) 
500 |a Studijní obor: Ekonomika a management podniku 
500 |a Studijní obor: Business Economics and Management 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a nákupní chování 
653 |a spotřebitel 
653 |a zákazník 
653 |a internet 
653 |a online marketing 
653 |a buying behaviour 
653 |a consumer 
653 |a customer 
653 |a internet 
653 |a online marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Slinták, Karel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53973  |y Plný text v Digitální knihovně UTB