Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaculová, Nikola (Dissertant)
Other Authors: Vaculčíková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 110 s. (190 847 znaků)

Cover

LEADER 01504ntm a22003617u 4500
001 zp63841
041 |a cze 
100 1 |a Vaculová, Nikola  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu 
246 |a The Project of Increasing Competitiveness of the Vodný hrad s.r.o. by Using Marketing Mix Tools 
260 |c 2023 
300 |a 110 s. (190 847 znaků) 
500 |a Studijní obor: Podnikání ve službách cestovního ruchu 
500 |a Studijní obor: Entrepreneurship in Tourism Services 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix služeb 
653 |a kongresový cestovní ruch 
653 |a flexibilní balíček 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a historický objekt 
653 |a services marketing mix 
653 |a congress tourism 
653 |a flexible package 
653 |a competitiveness 
653 |a historical object 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaculčíková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53410  |y Plný text v Digitální knihovně UTB