Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gahurová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 110 s., 3 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01552ntm a22003857u 4500
001 zp6383
041 |a cze 
100 1 |a Gahurová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení kvality poskytovaných služeb v Klientském centru Finanční skupiny České spořitelny 
246 |a Project of Quality Rise of Provided Service in Client Centre of Financial Group of Česká Spořitelna 
260 |c 2007 
300 |a 110 s., 3 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a Call centrum 
653 |a automatický hlasový systém 
653 |a telefonní bankéř 
653 |a transakční linka 
653 |a informační linka 
653 |a telefonní bankovnictví 
653 |a Call centre 
653 |a interactive voice response 
653 |a phone banker 
653 |a transactional extension 
653 |a informatice extension 
653 |a phone banking 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3789  |y Plný text v Digitální knihovně UTB