Projekt exportní marketingové strategie společnosti XY

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nunhardt, Daniel (Dissertant)
Other Authors: Dohnalová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 104 s.,

Cover

LEADER 01360ntm a22003617u 4500
001 zp6381
041 |a cze 
100 1 |a Nunhardt, Daniel  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt exportní marketingové strategie společnosti XY 
246 |a The project of Export Marketing Strategy by company XY 
260 |c 2007 
300 |a 104 s., 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 
653 |a zákaznícke potreby 
653 |a neobsluhované trhy 
653 |a export 
653 |a individuality trhu 
653 |a vstup na trh 
653 |a customer needs 
653 |a not served market 
653 |a export 
653 |a market individuality 
653 |a market penetration 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Dohnalová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/3209  |y Plný text v Digitální knihovně UTB