Gamifikace a její využití ve vzdělávání

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dubinina, Anastasiia (Dissertant)
Other Authors: Sysala, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 79 s. (86091 znaků)

Cover

LEADER 01214ntm a22003137u 4500
001 zp63408
041 |a cze 
100 1 |a Dubinina, Anastasiia  |4 dis 
245 1 0 |a Gamifikace a její využití ve vzdělávání 
246 |a Gamification and Its Use in Education 
260 |c 2023 
300 |a 79 s. (86091 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy 
500 |a Studijní obor: IT Education at Secondary Schools 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a gamifikace 
653 |a gamifikace vzdělávání 
653 |a vliv gamifikace 
653 |a gamification 
653 |a learning 
653 |a impact of gamification 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Sysala, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54300  |y Plný text v Digitální knihovně UTB