|
|
|
|
LEADER |
01214ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp63408 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Dubinina, Anastasiia
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Gamifikace a její využití ve vzdělávání
|
246 |
|
|
|a Gamification and Its Use in Education
|
260 |
|
|
|c 2023
|
300 |
|
|
|a 79 s. (86091 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: IT Education at Secondary Schools
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a gamifikace
|
653 |
|
|
|a gamifikace vzdělávání
|
653 |
|
|
|a vliv gamifikace
|
653 |
|
|
|a gamification
|
653 |
|
|
|a learning
|
653 |
|
|
|a impact of gamification
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Sysala, Tomáš
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/54300
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|