Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mejzlík, Vít (Dissertant)
Other Authors: Šilhavý, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
MES
C#
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01445ntm a22004097u 4500
001 zp63381
041 |a cze 
100 1 |a Mejzlík, Vít  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES 
246 |a Implementing a Ticket System for Customer Requirements and Its Integration into the COMES System 
260 |c 2023 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a tiketovací systém 
653 |a helpdesk 
653 |a COMES 
653 |a zákaznická podpora 
653 |a MES 
653 |a .NET 
653 |a C# 
653 |a ticket system 
653 |a helpdesk 
653 |a COMES 
653 |a customer support 
653 |a MES 
653 |a .NET 
653 |a C# 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šilhavý, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54277  |y Plný text v Digitální knihovně UTB