Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Datinská, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Fenyková, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 92 s.

Cover

LEADER 01573ntm a22003617u 4500
001 zp63312
041 |a cze 
100 1 |a Datinská, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách 
246 |a Teacher's Science Portfolio as a Pedagogical Strategy of Science Education in Kindergarten 
260 |c 2023 
300 |a 92 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a přírodovědné vzdělávání 
653 |a přírodovědná gramotnost 
653 |a koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání 
653 |a profesní kompetence učitelů 
653 |a přírodovědné učitelské portfolio 
653 |a science education 
653 |a science literacy 
653 |a Inquiry based science education 
653 |a professional competence of preschool teachers 
653 |a teacher's science portfolio 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Fenyková, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53134  |y Plný text v Digitální knihovně UTB