Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trnovcová, Katka (Dissertant)
Other Authors: Fenyková, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 176 s. (152 073 znaků)

Cover

LEADER 01312ntm a22003137u 4500
001 zp63297
041 |a cze 
100 1 |a Trnovcová, Katka  |4 dis 
245 1 0 |a Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ 
246 |a Concept Cartoons as a Means to Support Science Education in Kindergarten 
260 |c 2023 
300 |a 176 s. (152 073 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a přírodovědné vzdělávání 
653 |a koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání 
653 |a Concept Cartoons 
653 |a science education 
653 |a concept of inquiry-based education 
653 |a Concept Cartoons 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Fenyková, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52987  |y Plný text v Digitální knihovně UTB