Způsoby hodnocení vzdělávacích pokroků dětí v mateřské škole

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mačková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Petrů Puhrová, Barbora (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 81 s. (116 198 znaků)

Cover

LEADER 01274ntm a22003137u 4500
001 zp63279
041 |a cze 
100 1 |a Mačková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Způsoby hodnocení vzdělávacích pokroků dětí v mateřské škole 
246 |a Children's Progress Evaluation Forms in Kindergarten 
260 |c 2023 
300 |a 81 s. (116 198 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a hodnocení vzdělávacích výsledků 
653 |a pedagogické diagnostikování 
653 |a formativní hodnocení 
653 |a educational evalutation 
653 |a pedagogical diagnostics 
653 |a formative assessment 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petrů Puhrová, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52889  |y Plný text v Digitální knihovně UTB