Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kožušníková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Matušů, Renáta (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 82 s. (136 959 znaků)

Cover

LEADER 01277ntm a22003137u 4500
001 zp63276
041 |a cze 
100 1 |a Kožušníková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku 
246 |a Teacher's Approach to Resolving Peer Conflicts in the Kindergarten 
260 |c 2023 
300 |a 82 s. (136 959 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a konflikt 
653 |a vrstevnická skupina 
653 |a přístup učitele k řešení konfliktů 
653 |a conflict 
653 |a peer group 
653 |a teacher's approach to conflict resolution 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Matušů, Renáta  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52881  |y Plný text v Digitální knihovně UTB