|
|
|
|
LEADER |
01277ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp63276 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Kožušníková, Tereza
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku
|
246 |
|
|
|a Teacher's Approach to Resolving Peer Conflicts in the Kindergarten
|
260 |
|
|
|c 2023
|
300 |
|
|
|a 82 s. (136 959 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Preschool Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a konflikt
|
653 |
|
|
|a vrstevnická skupina
|
653 |
|
|
|a přístup učitele k řešení konfliktů
|
653 |
|
|
|a conflict
|
653 |
|
|
|a peer group
|
653 |
|
|
|a teacher's approach to conflict resolution
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Matušů, Renáta
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/52881
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|