Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gregorová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Najvar, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 52 s. (73 266 znaků)

Cover

LEADER 01307ntm a22003137u 4500
001 zp63266
041 |a cze 
100 1 |a Gregorová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku 
246 |a Using the Total Physical Response Method to Develop English Vocabulary in Preschool Children 
260 |c 2023 
300 |a 52 s. (73 266 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Osvojování cizího jazyka 
653 |a tiché období 
653 |a Total Physical Response 
653 |a Second language acquisition 
653 |a silent period 
653 |a Total Physical Response 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Najvar, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52786  |y Plný text v Digitální knihovně UTB