Percipovaná blízkost ve vztahu učitel-žák na 1. stupni základních škol

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Štefaníková, Dominika (Dissertant)
Other Authors: Matušů, Renáta (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 79s. (115 974 znaků)

Cover

LEADER 01305ntm a22003137u 4500
001 zp63246
041 |a cze 
100 1 |a Štefaníková, Dominika  |4 dis 
245 1 0 |a Percipovaná blízkost ve vztahu učitel-žák na 1. stupni základních škol 
246 |a Perceived Closeness of the Teacher-Pupil Relationship at 1st Year of Primary School 
260 |c 2023 
300 |a 79s. (115 974 znaků) 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy 
500 |a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a interakce učitele a žáka 
653 |a blízkost 
653 |a interpersonální bezprostřednost učitele 
653 |a teacher-student interaction 
653 |a closeness 
653 |a teacher immediacy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Matušů, Renáta  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52686  |y Plný text v Digitální knihovně UTB