Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šopíková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Petrová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 83 s.

Cover

LEADER 01246ntm a22003137u 4500
001 zp63245
041 |a cze 
100 1 |a Šopíková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy 
246 |a Facilitating Primary School Pupils Reading by Means of Peer-Shared Reading 
260 |c 2023 
300 |a 83 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy 
500 |a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a čtenářské strategie 
653 |a společné čtení 
653 |a peer tutoring 
653 |a reading strategies 
653 |a shared reading 
653 |a peer tutoring 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Petrová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52655  |y Plný text v Digitální knihovně UTB