Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Janáčková, Tereza (Dissertant)
Other Authors: Petrů Puhrová, Barbora (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 85 stran

Cover

LEADER 01300ntm a22003137u 4500
001 zp63228
041 |a cze 
100 1 |a Janáčková, Tereza  |4 dis 
245 1 0 |a Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ 
246 |a Pupil's Portfolio as a Teacher's Assessment Tool in the First Year of Primary School 
260 |c 2023 
300 |a 85 stran 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy 
500 |a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a portfolio žáka 
653 |a pedagogická diagnostika 
653 |a diagnostická kompetence učitele 
653 |a pupil's portfolio 
653 |a pedagogical diagnostics 
653 |a teacher's diagnostic competence 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Petrů Puhrová, Barbora  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52651  |y Plný text v Digitální knihovně UTB