|
|
|
|
LEADER |
01300ntm a22003137u 4500 |
001 |
zp63228 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Janáčková, Tereza
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Portfolio žáka jako diagnostický nástroj učitele na 1. stupni ZŠ
|
246 |
|
|
|a Pupil's Portfolio as a Teacher's Assessment Tool in the First Year of Primary School
|
260 |
|
|
|c 2023
|
300 |
|
|
|a 85 stran
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Lower Primary School Teacher Training
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a portfolio žáka
|
653 |
|
|
|a pedagogická diagnostika
|
653 |
|
|
|a diagnostická kompetence učitele
|
653 |
|
|
|a pupil's portfolio
|
653 |
|
|
|a pedagogical diagnostics
|
653 |
|
|
|a teacher's diagnostic competence
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Petrů Puhrová, Barbora
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/52651
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|