1. Teoretická část: Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil b) výstavní soubor: Deforestace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Polanský, Peter (Dissertant)
Other Authors: Sobek, Evžen (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 51 s.

Cover

LEADER 01631ntm a22003617u 4500
001 zp63010
041 |a slo 
100 1 |a Polanský, Peter  |4 dis 
245 1 0 |a 1. Teoretická část: Reklamní kampaně v automobilovém průmyslu 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Osobní automobil b) výstavní soubor: Deforestace 
246 |a 1. Theoretical part: Advertising Campaigns in the Automotive Industry 2. Practical part: a) Passenger Car b) Deforestation 
260 |c 2023 
300 |a 51 s. 
500 |a Studijní obor: Multimédia a design - Reklamní fotografie 
500 |a Studijní obor: Multimedia and Design - Advertising Photography 
500 |a Ústav: Ateliér Reklamní fotografie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a automobilová fotografia 
653 |a fotografický proces 
653 |a štúdiová fotografia 
653 |a fotografická technika 
653 |a trendy vizuálu reklamy 
653 |a automotive photography 
653 |a photographic process 
653 |a studio photography 
653 |a photographic technique 
653 |a advertising visual trends 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sobek, Evžen  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54260  |y Plný text v Digitální knihovně UTB