Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Daněk, Vít (Dissertant)
Other Authors: Pavelka, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 93 s. (130 589 znaků)

Cover

LEADER 01433ntm a22003617u 4500
001 zp62795
041 |a cze 
100 1 |a Daněk, Vít  |4 dis 
245 1 0 |a Antikonsumerismus v sociální reklamě na příkladu Banksyho díla Jesus Christ with Shopping Bags 
246 |a Anticonsumerism in social advertising on the example of Banksy's work Jesus Christ with Shopping Bags 
260 |c 2022 
300 |a 93 s. (130 589 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Banksy 
653 |a sociální reklama 
653 |a konzumerismus 
653 |a street art 
653 |a kulturní symboly a mýty 
653 |a Banksy 
653 |a social advertising 
653 |a consumerism 
653 |a street art 
653 |a cultural symbols and myths 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pavelka, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51941  |y Plný text v Digitální knihovně UTB