Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Večeřová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Šramová, Blandína (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 59 s. (77 000 znaků)

Cover

LEADER 01460ntm a22003857u 4500
001 zp62659
041 |a cze 
100 1 |a Večeřová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky 
246 |a Involvement of Digital Influencers in Campaigns to Promote the Selected Brand 
260 |c 2022 
300 |a 59 s. (77 000 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a influencer 
653 |a influencer marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a instagramová kampaň 
653 |a spolupráce 
653 |a propagace 
653 |a influencer 
653 |a influncer marketing 
653 |a social media 
653 |a instagram campaign 
653 |a cooperation 
653 |a promotion 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šramová, Blandína  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51585  |y Plný text v Digitální knihovně UTB