Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vachalová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 59 s. (96 123 znaků)

Cover

LEADER 01379ntm a22003377u 4500
001 zp62656
041 |a cze 
100 1 |a Vachalová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky 
246 |a Perception of Corporate Social Responsibility of Cultural Projects by Visitors 
260 |c 2022 
300 |a 59 s. (96 123 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a kulturní projekty 
653 |a udržitelnost 
653 |a event marketing 
653 |a corporate social responsibility 
653 |a cultural projects 
653 |a sustainability 
653 |a event marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/51188  |y Plný text v Digitální knihovně UTB