Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šlachtová, Kristina (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2022
Subjects:
Physical Description: 61 s. (87 373 znaků).

Cover

LEADER 01556ntm a22004097u 4500
001 zp62653
041 |a cze 
100 1 |a Šlachtová, Kristina  |4 dis 
245 1 0 |a Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí 
246 |a The Effect of Emotional Appeals in Social Advertising Focused on Domestic Violence 
260 |c 2022 
300 |a 61 s. (87 373 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální reklama 
653 |a sociální marketing 
653 |a reklamní spot 
653 |a emoce 
653 |a apel 
653 |a domácí násilí 
653 |a nezisková organizace 
653 |a social advertising 
653 |a social marketing 
653 |a advertising spot 
653 |a emotions 
653 |a emotional appeals 
653 |a domestic violence 
653 |a non-profit organisations 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/50473  |y Plný text v Digitální knihovně UTB